Tänaseks on meil väikse kuti pidu peetud. Organiseerimine oli muidugi päris omaette ettevõtmine, sest no mulle meeldib asju teha viimasel minutil. Nagu näiteks külaliste nimekirja ja toitude nimekirja koostamine. Tegin ma seda kõike siis muidugi päev ennem.

Peopaigaks valisime me Põlvas asuva Pikukese mängutoa . Kolmetunnine pidu läks maksma 58€. Kui paljud ütlesid, et nii kallis siis koha peal ma vaatasin ise ringi ja see on väga väga normaalne summa sellise koha eest. Ruumi oli meeletult, köögi osa oli täpselt paras ja mängutoad piisavalt avarad. Tegevust oli kõigile lastele igas toakeses ja söömine ununes sekundiga. Saaks ainult mängida, liugu lasta ja köiega kiikuda. Väiksemad lapsed said klotside ja autodega mängida. Ka neile oli väike liumägi ja said maanduda väiksesse pallidega täidetud basseini. Ühesõnaga selle raha eest ruumi küllaga, ei pea peopaika jagama võõraste lastega ja ruumide rentija läks ise ka selleks hetkeks ära koju.

Esmalt oli vaja muidugi pesta ja lõikuda puu-ja juurviljad, need alustele sättida ja välja panna. Kuna fotograafi olin juba eelnevalt ära endale sebinud, siis appi tuli mulle kööki toimetama Mari-Leen ja Meelis samal ajal juba klõpsis pilte teha. Mari-Leenule muidugi mega suured tänud, üksi oleksin ma peo lõpuni seda lauda valmistanud. Järgmine kord olen targem ja teen õhtul/hommikul valmis kõik.

2S8A2827.JPG
No milleks selline nägu ? Isegi Meelis ütles, et naeratama pidin, mitte nägusid tegema 😀 *
2S8A2818
Meister tuli appi 🙂 *

Vahepeal tehti meist ära perepilt ja pean tõdema, et kui ma olen enda suhtes vääääääga kriitiline siis antud perepildid kukkusid nii hästi välja, et ma ei oska isegi mitte ennast kritiseerida enam. Ka kõige parema tahtmise juures ei suuda ma isegi mitte väikest viga leida. Plusspunkt taaskord fotograafile.

2S8A2855.JPG
Pisike pereke 🙂 *

Rommil oli muidugi terve aeg ees omamoodi nägu. Ma ei mäleta kas ma üldse kogu õhtu jooksul mõnda naeratust nägin. Vist isegi ühte korda mäletan, aga kindel endas pole. Arvatavasti oli seegi siis kui kaamera oli kotti pakitud ja fotograaf ära sõitnud. Muidugi pildi peal teda naerma saada oli omaette ooper. Telefoniga õnnestub see palju paremini. Ju siis polnud lihtsalt tema päev naeratada. Või siis oli süüdi kaks päeva varem saadud vaktsiin, mis oli ta juba eelnevalt pahuraks muutnud.

Fotograafiga on küll nüüd selline lugu, et mina enam uut otsima ei hakka. Ma olen täiega rahul antud fototeenusega. Mul on kombeks, et kui ma leian ühe kindla asja mis mulle meeldib, siis ma enam naglalt uut otsima ei hakka. Maksku mis maksab, aga vot uut ei otsi. Sama oli mul ka juuksuriga, aga no kuna tema läks lapsepuhkusele pean uue siiski leidma.

Tulles nüüd teemasse tagasi siis Meelis oskas kohe inimesi sättida ja kindlalt ütles kes kus olema peab ja isegi väiksed beebid pani kaamera vaatama. Olgu või miljon kaadrit, aga selle ühe ta kätte ikka sai. No ja kui aus olla siis igalt pildilt suudan ma leida selle ühe emotsiooni, mis siis seletab antud pilti hästi.

Lauale sai pandud igasugust näksimist kõigile. Värsket kurki, kirsstomatid, singirullid, pitsarullid, paprikas, dipikaste, banaani, pirni, õuna, viinamarju jne. Ei meenugi kas sai kõik või mitte. Igatahes sai kõike nii palju, et praegugi nosin siin vaikselt pirni ja teise käega trükin. Koogi tellisin ma Tillu kohvikust(LINK). Kuigi ma olen ääretult hull inimene, kellele meeldivad perfektsed asjad siis antud koogiga jäin ma siiski rahule. Välimuse ja minu kirjelduse suutsid nad punkti täpsusega täita. Koogi sisu oli muidu hea, aga oli miski mis mind häiris. Mingi kõrvalmaik mida polnud varem tundud ja ma ei oska seda seletada ka enam.

2S8A2924.JPG
Pisut veel poolik lauakene *
2S8A2831
Tillu kohviku kook *

Kingitusi saime ka ja no kõige lahedam ning omapärasem minu jaoks oli Mari-Leenu kink. Isetehtud, hästi tehtud, lihtne ja püüdis paljude tähelepanu väikse huumoriga.

2S8A3038
Lihtsuses peitub võlu 🙂 *

Igatahes teen ma sügava kummarduse Pikukese mängutoa, Kodukohvik Tillu ja Marimelli FOTO ees. Eks öeldakse, et kes maksab tellib ka muusika. Ma võin öelda, et sellisel juhul tabasid kõik kolm naelapea pihta ja olen vägagi tänulik.

Natukene pilte veel sellest päevast

This slideshow requires JavaScript.

*Kõik antud fotod on tehtud Marimelli FOTO poolt. Kasuta võimalust ja kutsu endalegi külla. 

 

